piątek, 23 listopada 2012

Już tuż tuż, ALE..


Wszyscy chyba znamy tę stronę i od czasu do czasu nasze życie kręci się wokół niej.
Szalenie się ucieszyłam gdy wreszcie pojawiły się tutaj jakieś informacje, bo to znaczy, że zapewne w poniedziałek moja piękna panna trafi w moje ręce!
Chwilę potem przychodzi refleksja.. mało sympatyczna..
Przecież zamknęli nam pocztę z powodu remontu, na czas nieokreślony!!
Jest mega bajzel! Żeby tylko biedaczka się nie zawieruszyła ..

Wszystkim dziękuję za życzenia zdrówka, szczególnie jeśli chodzi o Basię.
Chyba macie niezłą siłę przebicia, bo nie jest źle ;)
Ale nie będę na razie krakać, walczymy dalej.
Mam tylko nadzieję, że będziemy w formie już w niedzielę. Inaczej ominie nas fantastyczne spotkanie!

Pozdrawiam
-.-*

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki aby doszła cała i bez komplikacji :) Mój maluch zaczął gorączkować, jak na razie 38, mam nadzieję,że więcej nie strzeli :) zatem zdrowia raz jeszcze życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cierpliwości!! a Okruszkowi zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń