poniedziałek, 11 lutego 2013

Yarn pyramid

Zdobyczne piękne włóczki, które przybyły dziś raniutko, kompletnie mnie zaskakująć.
Weekend był co nieco intensywny i jakby wypadło mi z głowy, że zrobiłam takie zakupy.
Niteczki widziałam w Zuzankowie, ale wiem, że znane są również Urshuli.
Nie mogłam się im oprzeć! Jestem chomikiem!
Nie wiem kiedy będę miała tyle czasu by choć dłużej nacieszyć nimi oko ale już są ;)
A Zuzankowo prezentuje wręcz mistrzowskie sweterki, które powstały z tych włóczek.
Cuuuuuda!

Przy okazji dodam, że poniższe zdjęcie jest moim kolejnym z cyklu ADAW.

 ADAW 7/52


i Basia chorusek.
Nie będzie mi dane wyspać się po sesji :/
Cóż, uroki macierzyństwa.

3 komentarze:

  1. Moja droga jak zobaczyłam te włóczki w Zuzankowie to też je zamówiłam :-) teraz czekam na przesyłkę.

    Dużo zdrówka dla Basieńki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Włóczki są rewelacyjne! JAk tylko je zobaczyłam u Dagi dawaj na allegro szukać. Przesyłka mega szybka. Tylko jak ja na to wszystko czas znajdę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. buziolki dla Basi!!wełenka cuuudo,nie?

    OdpowiedzUsuń