wtorek, 5 czerwca 2012

Siostry ♡

Dzięki ogromnej uprzejmości  Malkamy mogę Wam pokazać nasze dziewczęta!
Przepraszam ale akurat ja wpadłam nieskromnie w samozachwyt :D
Mam nadzieję, że Kasia również wrzuci fotki na bloga i więcej opowie o swojej pannie.
Ogółem, obie zostały poddane zabiegom: sleepy eyes, zmiany chipów (malowane ręcznie), przeszczep rzęs, piaskowanie mordek i zabezpieczenie ich MSC, podobnie z powiekami. 
Very Vicky należąca do Kasi przeszła również zabieg rzeźbienia usteczek i oczu.
Każda lala powstała zupełnie niezależnie od drugiej, w zaciszu naszych domostw ;)
Ale przyznam, że to był mój pierwszy custom i Kasia ogromnie mi pomogła!


Wszystkie zdjęcia są autorstwa Kasi, mi przypadła rola statywu :D





Ogromnie polecam nasz fanowy profil na facebooku!
Wierzyć mi się nie chce, że jest nas tylko 37osób ;)
Niebawem, z myślą o nielubiących FB, powstanie stronka na blogspocie.

12 komentarzy:

  1. Piękne pannice, jestem w nich absolutnie zakochana.=)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie one piękne! Jak na pierwszy custom to świetnie Ci wyszedł :D
    Jestem pod mega wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci,że jak na pierwszy raz - to wyszło Ci wspaniale !!! Naprawdę.Nie wiem dlaczego tak mało Blythe'ów ma brwi...? Z brwiami moim zdaniem wyglądają fajniej.Jak tak sobie oglądam te lalki,to nawet mnie trochę korci hehehe ;) Ale zniechęca mnie głowa, patrząc na nią z boku.Taka jakaś płaska jest...Jednak mimo wszystko Blythe mają coś w sobie.Coś co przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jakie cudne panny :) Dzięki Tobie Blythe podobają mi się coraz bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ` Jejku, chyba coraz bardziej przekonuję się do tego typu lalek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się zauroczyłam!!! One są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O żesz.... cudne! Jak już uzbieram na Blythe i jej custom, to wiem w czyje ręce ją oddać. xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu, obie panny są przepiękne, napatrzeć się nie mogę! Zawsze zadziwia mnie to, że przed repaintem Blythe są jak dla mnie nie za specjalne, natomiast po - cuda! ^^ Wasze lalki są naprawdę śliczne, bardzo mnie urzekły. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super robota,choc Blythe to nie do konca moja bajka :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny custom! Blythe nie dla mnie, ale widać, e im u Was dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne są, customy jak najbardziej udane :) Very Vicky zawsze mi się podobała, i gdybym nie tylko przy wyborze blythe kierowała się tylko ceną to ją bym chciała :)

    a fanów mało bo mało jest ludzi w polsce co blythe lubią. Tak mi się zdaje przynajmniej bo nigdzie ich nie widać. Pullipy królują ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń