sobota, 16 czerwca 2012

Spacerowo #3 - Foto Niedobitki

TAK - jestem niepoprawna i znów spamuję ;)
Suzie to wspaniała podróżniczka i modelka!
Za to właśnie ją uwielbiam! Wrzucam do torby i ruszamy.
Wobec Pullipków jestem znacznie bardziej opiekuńcza, 
zdają się być bardziej kruchymi i eterycznymi podopiecznymi.

Tak jak pisała Imago, na ostatnich zdjęciach widzimy mapę dla niewidomych.
W rejonie Starego Miasta odkryliśmy dwa postumenty zawierające takie mapy.
Mam nadzieję, że jest ich więcej.

Powinnam też wspomnieć, że Zbylek przeszedł sam siebie z tymi lodami :D
Nie było mu łatwo, bo rękę ma unieruchomioną aż od pachy, pod kątem prostym w łokciu! 

Wyobraźcie sobie jak daleko musiał wyciągać szyję i język, by tych lodów dosięgnąć!


 




Miłego dnia!

8 komentarzy:

  1. śliczne te spacerkowe sesje ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie to ujęłaś - wrzucam do torby i ruszamy. Tak samo robię z Teodorą. I też Pullipy i Dale wydają mi się bardziej kruche, więc dbam o nie szczególnie i nie zabieram na takie wycieczki... Zdecydowanie muszę kupić dużą Blythe. xD
    Takie "mapy" spotkałam też we Wrocławiu i w Gdańsku (http://surrealistyczny.blogspot.com/2011/08/dzien-2731.html). :)
    Tylko, że te które ja spotkałam to miniatury budowli, żeby niewidomy miał jakieś pojęcie o ich wyglądzie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego wszystkiego nie napisałam o zdjęciach... a są świetne :) Suzie ma niesamowitą ekspresję mimo, że wydawałoby się inaczej - bo ograniczone ruchy itp. Tak samo ma Teddy - niby tylko w bok patrzy ale na każdym zdjęciu jednak jakby inaczej. xD

      Usuń
  3. Się uwzięłaś na te pocztówki... zrobiłaś ich chyba ze sto ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakos nie moge sie przekonac do blythe

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  6. ` Uwielbiam te zdjęcia jak Suzie "prezentuje" zabytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No bo Blythe to idealne lalki do podróżowania. Nawet włosy mają przystosowane do noszenia w torbie - kilka ruchów grzebienia i wyglądają ślicznie, jak z pudełka. Włosy Pullipowo-Byulowe doprowadzają do rozpaczy... pomijając fakt że są strasznie podatne na połamanie i porysowanie :( Raz mi Liz spadła z murku... straszne przeżycie :(((

    No a Suzie jest prześliczna! Super wygląda jako turystka :)

    OdpowiedzUsuń