czwartek, 14 czerwca 2012

Spacerowo #1

Zdjęć jest straszliwie dużo, a ja nie jestem w stanie się zdecydować, które odrzucić :D
Więc pojawi się większość z nich! Ostrzegam!

ul. Foksal

ul. Nowy Świat

Krakowskie Przedmieście i jeden z przemiłych Policjantów ;)




Przed Pałacem Namiestnikowskim



Kosmopolityczne Syrenki


Gdzie się schował nasz Wieszcz?

Odpoczynek vis-à-vis Księgarni im. Bolesława Prusa.

I to na tyle jeśli chodzi o pierwszy odcinek ;)
Dziękuję za wytrwałość! 

W następnym spotkaniu obiecuję odrobinę przepychu.
Wyjaśnię również cóż to za "domek" z poprzedniego postu.
Może już ktoś z Was wie domyśla się co to takiego?

Spokojnego wieczoru!
-.-8

9 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez mnie na wspomnienia wzielo!!!!Ja takiego dzielnego piechurka nie mialam,ale z muzyka na uszach pokonywalam z aparatem kilometry idace w dziesiatki:)Uwielbialam takie wloczegi po Warszawie:)
    Piekne fotki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :)
    Pani blythe ma śliczne powieki!

    OdpowiedzUsuń
  4. ` Przez ciebie zakochuję się w Blythe <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekaż Twojemu małemu mężczyźnie, że jestem jego wielką fanką. Na zdjęciach wychodzi przeuroczo!!
    Pierwsze zdjęcie moje ulubione! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super foto :) i zgadzam się z Ron twój syn fantastycznie wychodzi na zdjęciach :)
    Ja chcę spacery z aparatem i dużą Blythe :D (spacery na dobrą sprawę dadzą się zrealizować ale ja nie umiem spacerować sama...)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny dzień mieliście :) bardzo mi się zdjęcie z wieszczem podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super! :) pierwsze pozostaje moim faworytem, tak jak spodobało mi się na fejsbuku tak zostało. cudeńko :)

    a zdjęć wcale nie tak dużo! możesz więcej nawet wrzucić ;)

    OdpowiedzUsuń