wtorek, 13 czerwca 2017

Post ciuchowy.

ziś krótka recenzja zestawu ciuchów barbiowych CFY06 / DMF55.


Musicie wybaczyć mi skromną oprawę fotograficzną.
Wynika to po części z tego, że ciuchy rozpakowałam wieczorem (na nerwa - pomogło trochę) i specjalnie mnie nie zachwyciły, a po części z tego, że zdjęcia robiłam rano, przy śniadaniu, jeszcze przed wyruszeniem do szkoły (dziatwa) i biura (mła, we własnej osobie).



W skład setu wchodzi a la jeansowa koszula (zapinana na rzep z przodu), luźne spodnie w geometryczny modny wzorek, sukienka z golfem (zapinana na rzep na plecach), botki, szeroki pasek i niebieska listonoszka.
Co mnie w tym zestawie ujęło to dodatki. Torba, pasek i buty są fajnie zaprojektowane, choć proszą się by podmalować je akrylem i nieco podkreślić ich faktury.




Co do samych ciuchów... Bardzo liczyłam na te galoty i koszulę. Sukienka kompletnie nie w moim stylu więc nie zwracałam na nią większej uwagi.
Niestety koszula wykonana jest ze strasznie sztywnego materiału i bardzo słabo się układa. Może upranie jej coś pomoże?... Jeszcze zobaczymy.
Natomiast portki... ani to alladynki/haremki, ani leginsy. Myślę, że na grubci leżałyby znacznie lepiej (co zostanie sprawdzone). Zdecydowanie przyda im się zwężenie.




3 komentarze:

  1. Mimo wszystko, na zdjęciach koszula i leginsy wyglądają fajnie. A dodatki rzeczywiście są super - te botki! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. buty obłędalne a listonoszka ujumująca!

    szkoda, że Matell korzysta hurtowo z tak
    beznadziejnych poliesterów (czyt.szajs)

    a przecież niektóre niunie dostają naprawdę
    ładne ciuszki z mięciutkiego jeansu, żaaal...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie te buty i torebka także się bardzo podobają, choć faktycznie przydałoby się je trochę kolorystycznie podrasować. Sukienka właściwie także mi się podoba, choć ja pewnie włożyłabym ją jako tunikę do dżinsów, albo jakichś obcisłych czarnych spodni. Szkoda, że wzorzyste spodnie i dżinsowa koszula słabo się układają, bo w pudełku zapowiadały się bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń